Jak zwiększyliśmy ruch na stronie i liczbę telefonów do gabinetu stomatologicznego?

Jak zwiększyliśmy ruch na stronie i liczbę telefonów do gabinetu stomatologicznego?

KARDENT to gabinet stomatologiczny prowadzony w Nowym Sączu przez lek. stom. Joannę Pytel-Milewską.

Klientka trafiła do nas pod koniec 2018 roku, ponieważ miała nową stronę, która jednak nie była widoczna w Internecie. Niezbędne okazało się więc pozycjonowanie lokalne i reklama.

W pierwszym kroku uruchomiliśmy kampanię Google Ads, aby zacząć docierać do nowych pacjentów już od samego startu współpracy. Jednocześnie rozpoczęliśmy proces pozycjonowania, w ramach którego przenieśliśmy stronę na silnik WordPress, zoptymalizowaliśmy treści i metatagi oraz przystąpiliśmy do zdobywania linków, tak aby wzmocnić siłę domeny kardent-stomatologia.pl.

Na wymierne efekty pozycjonowania czekaliśmy około 10 miesięcy – od tego czasu strona utrzymuje się stale w TOP 3 wyników Google na takie zapytania jak m.in.: dentysta nowy sącz, stomatolog nowy sącz, wybielanie zębów nowy sącz

Wysoka widoczność w naturalnych wynikach wyszukiwania, przełożyła się na wzrost wizyt na stronie i zapisów pacjentów. Dalsza inwestycja w kampanię Google Ads okazała się zbędna.
Aktualnie strona generuje średnio około 150 kontaktów pacjentów w miesiącu, co w zupełności spełnia oczekiwania Klientki.

Jeśli również rozwijasz gabinet stomatologiczny i potrzebujesz fachowego wsparcia w poprawie widoczności Twojej strony w Internecie – zapraszam do kontaktu!

Autor:
Wojciech Przybylski