Jak pomogliśmy Fiszkotece poprawić widoczność w Google?

Jak pomogliśmy Fiszkotece poprawić widoczność w Google?

Fiszkoteka.pl to największa w Polsce baza fiszek online i narzędzie służące do nauki z ich pomocą. W szczególności pomaga w nauce języków obcych, udostępniając w tym momencie użytkownikom aż 943 kursy (577 609 fiszek) związane z 37 językami.

Startup powstał w 2011 roku i radzi sobie świetnie do dziś, już jako stabilna firma, z prawidłowo ułożonym modelem biznesowym. Dołożyliśmy do tego drobną cegiełkę, przejmując opiekę nad działaniami SEO w maju 2018 roku.
W latach 2016-2018 w kwestii SEO Fiszkoteka stała niemalże w miejscu – po naszym audycie, optymalizacji, szkoleniach wewnętrznych i stworzeniu procedur, widoczność w Google uległa diametralnej poprawie.

W ciągu 7 miesięcy przeprowadziliśmy optymalizację serwisu, zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy procedury, które – po bardzo sprawnym wdrożeniu przez zespół Klienta – przełożyły się na około 50%-ową poprawę widoczności strony w Google (liczba pozycji w TOP 10 wg Senuto, na wykresie powyżej). 

Jak widać, dla Fiszkoteki był to dopiero początek jeszcze większych wzrostów, a dla nas była to niesamowita lekcja – do dziś to bowiem największy serwis internetowy (ponad milion podstron!), który mieliśmy przyjemność wspierać w zakresie SEO.

Autor:
Wojciech Przybylski