Przeczytaj, posłuchaj, zobacz
-
Szantaż kancelarii prawnych w internecie – jak usunąć fałszywe opinie z Google?
Od pewnego czasu polskie kancelarie prawne, nękane są atakami trudnego do zidentyfikowania sprawcy, o czym informowała m.in. Rzeczpospolita. Szantażysta grozi wystawieniem negatywnych opinii i obniżeniem oceny wizytówki, jeśli kancelaria nie zapłaci równowartości 200 zł w walucie Bitcoin, na wskazany adres.
-
Jak wyłączyć śledzenie połączeń telefonicznych w Google Ads
Śledzenie połączeń telefonicznych w reklamach Google Ads pozwala dokładnie monitorować skuteczność kampanii. Natomiast wiążę się to z ważną kwestią – przy aktywnym śledzeniu połączeń, po kliknięciu przez klienta w naszą reklamę, następuje przekierowanie na innym numer telefonu niż nasz (należący do Google). Klienci mogą być przez to zdezorientowani i zrywać połączenia.
-
Marketing trenera personalnego w Google
Przepis na skuteczny marketing internetowy, generujący regularnie kontakty od nowych potencjalnych klientów, jest banalnie prosty. Dziś pokazuję właściwy plan działań dla trenera personalnego. Krok 1 – wizytówka firmowa w Google Google jest bezwzględnie najskuteczniejszym kanałem pozyskiwania klientów. 90% internautów, szukając konkretnego produktu lub usługi, kieruje się najpierw do Google (a nie do Facebooka czy Instagrama).…
-
Reklama w internecie dla importera aut z USA
Amerykaniec.pl to importer samochodów używanych z USA. Minęło właśnie mniej więcej półtora roku od startu naszej współpracy, więc jest to dobry moment na podsumowanie wszystkich działań i efektów jakie generują.
-
Jak wykorzystać Instagram Stories w promocji marki?
Rosnąca popularność Instagram Stories, a co za tym idzie – ogromny potencjał tego narzędzia w komunikacji Twojej marki, paradoksalnie kryje się w ich ulotności. To wpływa na zachowanie użytkowników i sposobu, w jaki korzystają z Instagrama. Użytkownicy częściej przeglądają Stories niż posty w feedzie z dwóch powodów.
-
Skuteczny marketing dla hotelu
Sektor HoReCa poniósł ogromne straty z powodu wprowadzenia obostrzeń podyktowanych pandemią COVID-19. Sytuacja w branży wraca jednak do normy, popytu na rynku rośnie, a rywalizacja o klienta chyba nigdy nie była tak ostra – dlatego tak ważny jest teraz skuteczny marketing dla hotelu. Przeczytaj jakie kierunki promocji wybrać i na co zwrócić uwagę, by rezerwacje…
-
Archetypy marki – co warto o nich wiedzieć?
Archetypy marki pomagają sprzedawać. Ciężko Ci będzie prowadzić skuteczną komunikację z odbiorcami bez określenia tego, w jaki sposób chcesz się pozycjonować. Archetypy to nie są wymysły merketerów. Pojawiły się już dawno w literaturze i kulturze, a umiejętne określenie archetypu własnej marki pomoże Ci budować spójny przekaz, przez co trafisz do ludzi, na których Ci zależy,…
-
Reklama lokalna na Facebooku – jak ją ustawić?
System reklamowy Facebook Ads jest dosyć skomplikowany w obsłudze, ale pozwala za to ukierunkowywać reklamy niezwykle precyzyjnie. Przykładowo na osoby znajdujące się w promieniu 1 km od konkretnego adresu lub adresów. W tym wpisie pokazuję jak skonfigurować taką reklamę lokalną – idealną dla firm chcących skierować większą liczbę osób ze swojej okolicy (lub placówek konkurentów…
-
Jak utworzyć zwykłe konto Google Analytics?
Od pewnego czasu Google domyślnie wymusza tworzenie kont Google Analytics 4, które nie działają jeszcze idealnie i mają mniej funkcji niż klasyczny Google Analytics (Universal Analytics). Jak więc utworzyć zwykłe konto Google Analytics zamiast GA4?
-
Jak wprowadzić nowy produkt na rynek?
Pojęcie nowy produkt rozgrzewa wielu przedsiębiorców na maxa. Coraz więcej osób zastanawia się nad lepszymi sposobami dotarcia do rynku, zwłaszcza kiedy okazuje się, że nowe pokolenia użytkowników mają inne zwyczaje, a to oznacza, że tradycyjne formy wprowadzania produktu na rynek mogą być mniej skuteczne. Jak pokazać światu nowy produkt? Oto krótki poradnik dla przedsiębiorców. Znam…