Z artykułu dowiesz się za chwilę jak reklamować gabinet stomatologiczny na przykładzie naszych działań koncentrujących się na marketingu w wyszukiwarce Google. Jeśli Twój gabinet również potrzebuje wsparcia agencji, która stworzy i rozreklamuje w odpowiedni sposób stronę Twojego gabinetu – porozmawiajmy o tym.
KARDENT to gabinet stomatologiczny prowadzony w Nowym Sączu przez lek. stom. Joannę Pytel-Milewską. Klientka trafiła do nas pod koniec 2018 roku, ponieważ miała nową stronę, która jednak nie była widoczna w Internecie. Niezbędne okazało się więc pozycjonowanie lokalne i reklama.
W pierwszym kroku uruchomiliśmy kampanię Google Ads, aby zacząć docierać do nowych pacjentów już od samego startu współpracy. Jednocześnie rozpoczęliśmy proces pozycjonowania, w ramach którego przenieśliśmy stronę na silnik WordPress, zoptymalizowaliśmy treści i metatagi oraz przystąpiliśmy do zdobywania linków, tak aby wzmocnić siłę domeny kardent-stomatologia.pl.
Na wymierne efekty pozycjonowania czekaliśmy około 10 miesięcy – od tego czasu strona utrzymuje się stale w TOP 3 wyników Google na takie zapytania jak m.in.: dentysta nowy sącz, stomatolog nowy sącz, wybielanie zębów nowy sącz
Jeśli zastanawiasz się jak reklamować gabinet stomatologiczny to chyba znasz już odpowiedź. Kluczem do sukcesu jest odpowiednio skonstruowana strona internetowa, wizytówka gabinetu w Google oraz pozycjonowanie i reklamy w tejże wyszukiwarce. Wsparcie w tym wszystkim zapewni Ci agencja Proper Media – także w przypadku zainteresowania rozmową i wyceną zapraszam do kontaktu!