Jak generujemy leady dla kancelarii upadłościowej? (bez social mediów!)

Jak generujemy leady dla kancelarii upadłościowej? (bez social mediów!)

Kiedy inne kancelarie dwoją się i troją na IG czy FB, zarywając noce w pogoni za lajkami i followersami, nasi Klienci mogą spać spokojnie i spędzać wolny czas z rodziną lub poświęcać go na przyjemności, zamiast męczyć wzrok na smartfonie.  

Oczywiście rozwój marki osobistej ma sens, ale nie ma co ukrywać – jest to długotrwały proces, na który niewielu ma ochotę i cierpliwość. My i nasi Klienci, wolimy inną, prostszą drogę, która zapewnia efekty od samego początku – synergię SEO i Google Ads.

W projekcie dla kancelarii Klinika Upadłości, odpowiadaliśmy za opracowanie skutecznej strategii wprowadzenia nowej marki na rynek i generowanie sprzedaży już od pierwszego miesiąca od rozpoczęcia działań.

W tym celu zaraz po wdrożeniu strony, uzupełniliśmy blog ekspercki szeregiem artykułów odpowiadających na najczęstsze pytania związane z upadłością konsumencką:

Jednocześnie aktywowaliśmy kampanię Google Ads typu „Tylko połączenie” widoczną wyłącznie na urządzeniach mobilnych, u osób które faktycznie szukają fachowego wsparcia specjalistów od przeprowadzenia procesu upadłości.

Jak nasze działania ocenia sam Klient? Oto jego wiadomość po miesiącu od uruchomienia wszystkich działań:


„(…) i na marginesie wspomnę, że Klinika się kręci. Klienci dzwonią – kilkoro dziennie, z czego udaje się wyprowadzić 2-3 spotkania w tygodniu.”

Jeśli rozwijasz kancelarię i również zależy Ci na zwiększeniu liczby telefonów od klientów (co najmniej 30-40 miesięcznie) – zapraszam do kontaktu!

Autor:
Wojciech Przybylski