W czym możemy Ci pomóc?

wojciech przybylski
Misją Proper Media jest wspieranie ambitnych firm oferujących wysokiej jakości produkty i usługi, w poprawie ich widoczności w Google, tak aby jak najwięcej klientów dowiedziało się o ich istnieniu.

Jesteśmy agencją marketingową, która wie doskonale jak zwiększyć sprzedaż przez internet, bez przepalania budżetu.

Klienci trafiają do nas najczęściej z polecenia i angażują nas w projekty, z którymi nie radzą sobie inne agencje SEO/SEM. Audytujemy co było robione do tej pory, sprawdzamy co robi bezpośrednia konkurencja i wykorzystując zaawansowane narzędzia analityczne, wskazujemy właściwy plan działania obejmujący pozycjonowanie i reklamy w Google.

Co jest tajemnicą naszej skuteczności? Zdolności analityczne, spryt, doświadczenie i właściwe zastosowanie autorskich procesów, które sprawdzają się w każdej branży.

Nie staramy się przy tym „wymyślać koła na nowo”, nie ulegamy modom – liczą się dla nas pragmatyczne rozwiązania, twarde dane z dotychczas przeprowadzonych kampanii i rzetelna realizacja założonego długoterminowego planu.

Nie trzeba robić nadzwyczajnych rzeczy, aby osiągnąć nadzwyczajne wyniki.

Warren Buffett

Agencja marketingowa, która szanuje Twój czas

Współpracując blisko właścicieli, prezesów i dyrektorów firm, wiemy doskonale czego wymaga się od dobrej agencji – konkretnych efektów sprzedażowych i właściwej komunikacji.

Dlatego też nie zawracamy głowy przesyłaniem niezrozumiałych raportów – analiza danych jest po naszej stronie. W ogóle staramy się nie kontaktować z Tobą, jeśli nie ma takiej potrzeby. Nie chcemy marnować na to Twojego czasu.

W momencie kiedy określisz swój cel biznesowy, my bierzemy odpowiedzialność za jego osiągnięcie. Tak jakbyśmy rozwijali własną firmę!

W zamian za to oczekujemy jedynie:

  • pełnego zaufania w stosunku do nas i naszych rekomendacji
  • zaangażowania w realizację ustalonego planu działania
  • nastawienia się na długoterminową współpracę
  • terminowego regulowania płatności

Nasze specjalizacje:

  • Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych (SEO lokalne, szerokie i międzynarodowe)
  • Kampanie reklamowe w systemie Google Ads
  • Budowa i aktualizacje stron internetowych
  • Analityka internetowa i optymalizacja konwersji

Audyt zerowy, czyli właściwy plan działania

Współpracę z każdym Klientem rozpoczynamy od przeprowadzenia audytu zerowego.

Odpowiednio przeprowadzony audyt zerowy jest kluczem od udanej współpracy między agencją a Klientem. Pozwala bowiem określić cele biznesowe, grupy docelowe oraz ocenić efekty dotychczas przeprowadzonych działań i stan dostępnych zasobów. To wszystko ma potem wpływ na ostateczną wycenę stałych działań SEO / PPC dla Twojej firmy.

Co zawiera audyt zerowy realizowany przez Proper Media?

1. Brief marketingowy
Poznajemy Twoją firmę, cele biznesowe, konkurentów i co było robione do tej pory w kontekście marketingu, SEO, Google Ads, itp. Znając historię działań i Twoje oczekiwania, będziemy w stanie precyzyjniej określić właściwy plan działań.
2. Analiza działań konkurencji
W momencie kiedy określimy wspólnie Twoich konkurentów w Google, prześwietlimy dokładnie jak wygląda ich widoczność, jakie słowa kluczowe / podstrony / blogposty generują im najwięcej ruchu. Sprawdzimy również skąd pozyskują linki, jak i inne czynniki rankingowe, powodujące ich wysoką widoczność w Google. Analizę wykonujemy przy wsparciu takich narzędzi jak m.in.: SE Ranking, Senuto, Sitebulb.
3. Audyt analityki
Poprawnie skonfigurowane systemy analityczne to fundament skutecznych działań w internecie. Na tym etapie weryfikujemy czy masz poprawnie zainstalowane takie narzędzia jak: Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Google My Business, HotJar. Systemy te dostarczać nam będą wartościowe dane związane z zachowaniem użytkowników na Twojej stronie i na podstawie tych danych Twoja strona powinna być stale udoskonalana, tak aby ułatwiać klientom korzystanie z niej – to pozwoli zwiększyć liczbę zapytań/sprzedaży czy też innych konwersji, które będą dla Ciebie istotne (np. kontakty telefoniczne, zapisy na newsletter, pobrania lead magnetów).
4. Audyt kampanii Google Ads
Jeśli przyznasz nam dostęp do swojego konta reklamowego Google Ads, będziemy w stanie sprawdzić czy struktura tego konta jest właściwa, czy śledzenie konwersji działa prawidłowo, czy kampanie wyświetlane są właściwym użytkownikom i czy budżet reklamowy wydawany jest rozsądnie. Stawki CPC w Google Ads mają to do siebie, że z każdym miesiącem rosną, wraz ze zwiększającą się liczbą reklamodawców konkurujących z Twoją firmą o najwyższe pozycje reklam w wynikach wyszukiwania. Warto więc dołożyć wszelkich starań, aby konto reklamowe było skonfigurowane jak najdokładniej, budżet reklamowy nie był „przepalany”, a efekty sprzedażowe były jak najwyższe.
5. Audyt SEO
Wykonujemy audyt SEO bazując na checkliście zawierającej kluczowe elementy do sprawdzenia, które bierze pod uwagę algorytm Google ustalając ranking stron w swoich wynikach wyszukiwania. W ramach audytu wyszukujemy „słabe punkty” na Twojej stronie, które należy poprawić, aby widoczność w Google była jak najwyższa.
6. Rekomendacja strategii
Proces „audytu zerowego” kończymy ustaleniem optymalnej strategii działań SEO/PPC, która pozwoli osiągnąć cele wskazane przez Ciebie w briefie. Przedstawiamy również orientacyjną wycenę realizacji tejże strategii przez nasz zespół. Z naszym planem możesz zrobić co tylko chcesz – tzn. zrealizować go własnymi siłami (wewn. team marketingowy), zlecić jego realizację innej agencji SEO/SEM lub zdecydować się na współpracę z nami jeśli uznasz, że tak będzie najlepiej.

Jednorazowy koszt audytu to 3000 zł netto.

Agencja marketingowa – cennik stałej opieki

Cennik naszej kompleksowej opieki nad pozycjonowaniem, kampaniami Google Ads i analityką, podzieliliśmy na 3 pakiety, których wartość składa się z 2 elementów:

  • stałej opłaty miesięcznej, obejmującej wynagrodzenie zespołu, koszty narzędzi, etc.
  • elastycznego budżetu na wydatki SEO/PPC, czyli zakup reklam, artykułów sponsorowanych, treści, tłumaczeń, rozwój zaplecza SEO, etc.

Im wyższy ustalimy budżet na wydatki SEO/PPC, tym więcej musimy poświęcić czasu i energii na jego rozdysponowanie – dostosowaliśmy więc do tego wartość naszego wynagrodzenia. W niektórych przypadkach ten budżet utrzymuje się na stałym wysokim poziomie (jeśli amibcje firmy są duże), a w niektórych, wraz z upływem czasu, może się ograniczyć do samego minimalnego wynagrodzenia 1000 zł netto (po 1-2 latach, w momencie kiedy efekty działań SEO będą tak rewelacyjne, że dodatkowe wydatki nie będą już potrzebne).

Pakiet BASICPakiet STANDARDPakiet PRO
Stała opłata: 1000 zł netto/mcStała opłata: 2000 zł netto/mcStała opłata: 3000 zł netto/mc
Pozycjonowanie lokalnePozycjonowanie w całej PolscePozycjonowanie w Polsce / zagranicą
Konfiguracja analitykiKonfiguracja analitykiKonfiguracja analityki
Kampania Google AdsKampania Google AdsKampania Google Ads
Konsultacje onlineKonsultacje online
Optymalizacja konwersji
Budżet na wydatki SEO/PPC:
do 2000 zł/mc
Budżet na wydatki SEO/PPC:
do 5000 zł/mc
Budżet na wydatki SEO/PPC:
do 12000 zł/mc
Umowa: na czas nieokreślony. Płatność: z góry.
Agencja marketingowa Katowice – przykładowe efekty

Agencja marketingowa Katowice – dostępność

Podoba Ci się nasza filozofia działania? Wypełnij poniższy formularz opisując krótko swoją firmę i wyzwania z jakimi się mierzysz, w których przydałoby Ci się nasze wsparcie. 

Na zgłoszenia odpowiadamy w ciągu 24h, informując o naszej aktualnej dostępności lub polecając inną sprawdzoną firmę, która będzie w stanie rzetelnie Ci pomóc.

Jeśli chodzi o nas - w tym momencie najwcześniejszy termin, od którego moglibyśmy się zaangażować w nowy projekt to styczeń 2022.